مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 20:502021-12-26حوادث

سهل انگاری و تهدید جانی ساکنان  یک مجتمع مسکونی در زنجان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انتشار گاز دی اکسید کربن موجب مسمومیت قریب به 30 نفر از ساکنان مجتمع احرارنیکان بلوک یک و دو شد.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان عنوان کرد سهل انگاری و تهدید جانی ساکنان  یک مجتمع مسکونی در زنجان ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انتشار گاز دی اکسید کربن موجب مسمومیت قریب به 30 نفر از ساکنان مجتمع احرارنیکان بلوک یک و دو شد.

مجید امیرفضلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی، اظهار کرد: در پی اعلام اننشار گاز دی اکسیدکربن در آپارتمان های احرارنیکان واقع در منطقه پونک زنجان نیروهای سازمان آتش نشانی از ایستگاه 3 در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اعزام 7 نیروی سازمان به محل حادثه در حوالی ساعت 21، افزود: نیروها پس از حضور در محل متوجه شدند که به علت سهل انگاری صورت گرفته و استفاده نکردن از دودکش از صبح امروز ساکنان مجتمع احرارنیکان بلوک یک و دو دچار سردرد و تهوع شده اند.

این مسئول علت وقوع حادثه را انتشار گاز دی اکسید کربن از راکت مجتمع عنوان کرد و ادامه داد: همین موضوع موجب مسمومیت 20 تا 30 نفر از ساکنان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری و تهدید جانی ساکنان  یک مجتمع مسکونی در زنجان

سهل انگاری و تهدید جانی ساکنان  یک مجتمع مسکونی در زنجان